Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av ny bräda! Behöver lite feedback!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="perbac" data-source="post: 531028" data-attributes="member: 40117"><p>Om jag vore du så skulle jag dubbelkolla det där med bindningarna. Jag kör på ett par burton SL-9 boots i storlek 43. </p><p></p><p>På min Dominant så har jag ett par Burtom custom i storlek large, men dom sitter dåligt på grund av att dom är lite i största laget. Jag har testat polarens custom i storlek medium och även om nästan är i minsta laget så sitter dom mycket bättre.</p><p></p><p>Däremot så kör jag FLux super diamond i storlek Large på min T6:a och dom sitter klockrent. Så beroende på vilka bindningar du har tänkt dig så skulle jag ta med mig bootsen till butiken och kolla hur dom passar.</p><p></p><p>Blir bindningarna för stora så kommer inte strapsen att fördela kraften lika bra och du får punkter som klämmer mer på foten</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="perbac, post: 531028, member: 40117"] Om jag vore du så skulle jag dubbelkolla det där med bindningarna. Jag kör på ett par burton SL-9 boots i storlek 43. På min Dominant så har jag ett par Burtom custom i storlek large, men dom sitter dåligt på grund av att dom är lite i största laget. Jag har testat polarens custom i storlek medium och även om nästan är i minsta laget så sitter dom mycket bättre. Däremot så kör jag FLux super diamond i storlek Large på min T6:a och dom sitter klockrent. Så beroende på vilka bindningar du har tänkt dig så skulle jag ta med mig bootsen till butiken och kolla hur dom passar. Blir bindningarna för stora så kommer inte strapsen att fördela kraften lika bra och du får punkter som klämmer mer på foten [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av ny bräda! Behöver lite feedback!
Tillbaka
Topp