Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Köp av nya skidor.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 424842" data-attributes="member: 60010"><p>åker du mycket park, ta <a href="http://www.skidbutiken.com/~akkpx0000003/?Y999=PIF&Y104=788949" target="_blank">http://www.skidbutiken.com/~akkpx0000003/?Y999=PIF&Y104=788949</a> i längd 168 cm.</p><p>du kommer ha mycket roligare med en kortare skida i parken än en som är lika lång eller längre än dig själv (om du inte är helt grym på att åka)</p><p></p><p></p><p>åker du mycket offpist ta </p><p><a href="http://www.skidbutiken.com/~akkpx0000003/?Y999=PIF&Y104=788948" target="_blank">http://www.skidbutiken.com/~akkpx0000003/?Y999=PIF&Y104=788948</a></p><p>längd 181</p><p>eller</p><p><a href="http://www.skidbutiken.com/~akkpx0000003/?Y999=PIF&Y104=107020" target="_blank">http://www.skidbutiken.com/~akkpx0000003/?Y999=PIF&Y104=107020</a></p><p><a href="http://www.skidbutiken.com/~akkpx0000003/?Y999=PIF&Y104=107018" target="_blank">http://www.skidbutiken.com/~akkpx0000003/?Y999=PIF&Y104=107018</a></p><p>i svensk offpist behöver du inte någon jätte midja, inte heller behöver du någon jätte längd för att få bärighet i snön då det ofta är vindpackat eller lite puder på skaren.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 424842, member: 60010"] åker du mycket park, ta [URL]http://www.skidbutiken.com/~akkpx0000003/?Y999=PIF&Y104=788949[/URL] i längd 168 cm. du kommer ha mycket roligare med en kortare skida i parken än en som är lika lång eller längre än dig själv (om du inte är helt grym på att åka) åker du mycket offpist ta [URL]http://www.skidbutiken.com/~akkpx0000003/?Y999=PIF&Y104=788948[/URL] längd 181 eller [URL]http://www.skidbutiken.com/~akkpx0000003/?Y999=PIF&Y104=107020[/URL] [URL]http://www.skidbutiken.com/~akkpx0000003/?Y999=PIF&Y104=107018[/URL] i svensk offpist behöver du inte någon jätte midja, inte heller behöver du någon jätte längd för att få bärighet i snön då det ofta är vindpackat eller lite puder på skaren. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Köp av nya skidor.
Tillbaka
Topp