Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Köp av nya skidor.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="109tap" data-source="post: 426524" data-attributes="member: 83531"><p>Grymt tacksam för alla svar! </p><p>Jag gjorde så här denna säsong, jag fick köpa ett par salomon TenEighty (171cm) av en kompis för ett snorbilligt pris, och fick dessutom med, ett par stavar, pjäxor och bindningar för omkring tusen lappen! så jag ska prova denna säsong och köra med dom, ser hur längden osv. känns, för att sedan nästa år köpa ett par skidor i den längd och form som passar mig!</p><p></p><p>Háre!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="109tap, post: 426524, member: 83531"] Grymt tacksam för alla svar! Jag gjorde så här denna säsong, jag fick köpa ett par salomon TenEighty (171cm) av en kompis för ett snorbilligt pris, och fick dessutom med, ett par stavar, pjäxor och bindningar för omkring tusen lappen! så jag ska prova denna säsong och köra med dom, ser hur längden osv. känns, för att sedan nästa år köpa ett par skidor i den längd och form som passar mig! Háre! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Köp av nya skidor.
Tillbaka
Topp