Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köp av offpist skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="norkan" data-source="post: 1076786" data-attributes="member: 138004"><p>Tjena! Jag är en grabb på 18 vårar som är på jakt efter ett par riktigt bra offpist skidor. Skidorna jag söker ska vara riktigt bra i offpist, då jag redan har ett par pistskidor och inte vill ha någon mellanting. Tanken med köpet av skidorna är att jag skall kunna ha dem nästa år då jag skall säsonga i Alperna. Budgeten för skidorna är därför hög då jag vill ha så bra upplevelse som möjligt i kommande säsong. Vilken längd,midja och/eller skidor tror ni jag ska satsa på mig? </p><p></p><p>Jag anser att jag är avancerad åkare och har många skiddagar i bagaget. Jag är 178 cm lång och väger 80 kg. Jag har spelat hockey i hela mitt liv, så kräm finns i benen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="norkan, post: 1076786, member: 138004"] Tjena! Jag är en grabb på 18 vårar som är på jakt efter ett par riktigt bra offpist skidor. Skidorna jag söker ska vara riktigt bra i offpist, då jag redan har ett par pistskidor och inte vill ha någon mellanting. Tanken med köpet av skidorna är att jag skall kunna ha dem nästa år då jag skall säsonga i Alperna. Budgeten för skidorna är därför hög då jag vill ha så bra upplevelse som möjligt i kommande säsong. Vilken längd,midja och/eller skidor tror ni jag ska satsa på mig? Jag anser att jag är avancerad åkare och har många skiddagar i bagaget. Jag är 178 cm lång och väger 80 kg. Jag har spelat hockey i hela mitt liv, så kräm finns i benen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köp av offpist skidor
Tillbaka
Topp