Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köp av offpist skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klassy" data-source="post: 1079117" data-attributes="member: 155279"><p>Jag bumpar denna tråd genom att fråga om åsikter.</p><p></p><p>Jag har två par skidor; ett par Rossignol Soul 7 med Beast 14 bindningar och ett par Dynastar slalomskidor, osäker på modell och de är 90 mil bort så svårt att kolla.</p><p>Jag funderar starkt på att köpa mig ett par renodlade offpist-skidor och har siktat in mig på några.</p><p>Den enda riktiga offpistskidan jag har åkt på är JJ 2.0.</p><p></p><p>Jag är 193cm lång och väger ca 78kg. Soulskidorna känns lite för mjuka i vissa lägen så tänkte mig något som är lite mer "stiff".</p><p></p><p>Den jag helst vill ha, utifrån utseende och dess mått och profil är: Blizzard Spur, den ser riktigt go ut och har fått bra betyg på alla recensioner jag har läst.</p><p></p><p>Den andra jag kan tänka mig är Atomic Bent Chetler, men då vill jag nog ha Spur:en hellre.</p><p></p><p>Har någon här åkt på den och kan ge mig en åsikt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klassy, post: 1079117, member: 155279"] Jag bumpar denna tråd genom att fråga om åsikter. Jag har två par skidor; ett par Rossignol Soul 7 med Beast 14 bindningar och ett par Dynastar slalomskidor, osäker på modell och de är 90 mil bort så svårt att kolla. Jag funderar starkt på att köpa mig ett par renodlade offpist-skidor och har siktat in mig på några. Den enda riktiga offpistskidan jag har åkt på är JJ 2.0. Jag är 193cm lång och väger ca 78kg. Soulskidorna känns lite för mjuka i vissa lägen så tänkte mig något som är lite mer "stiff". Den jag helst vill ha, utifrån utseende och dess mått och profil är: Blizzard Spur, den ser riktigt go ut och har fått bra betyg på alla recensioner jag har läst. Den andra jag kan tänka mig är Atomic Bent Chetler, men då vill jag nog ha Spur:en hellre. Har någon här åkt på den och kan ge mig en åsikt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köp av offpist skidor
Tillbaka
Topp