Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köp av offpist skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BJep" data-source="post: 1079526" data-attributes="member: 160331"><p>Kan tyvärr bara ge feedback på Renegade, då jag kört en del på ett par 196or. Om du söker en pudercharger så tycker jag dessa är ypperliga. Bra flyt och en mycket skön sväng i skidan som även är lätt att bryta ut i en speedcheck. För mig innebar det att jag vågar gå på med stora svängar i hög fart även när det blir lite trängre i tex gles skog. Skidorna fungerar bäst när jag står neutralt på dem vilket kanske är en produkt av fullrockern, det gör också att de är lite känsliga för balanspunkten ( gungstol ) men det är något som jag upplever att man vänjer sig snabbt med.</p><p>På det hela taget är det en riktigt bra pudercharger.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BJep, post: 1079526, member: 160331"] Kan tyvärr bara ge feedback på Renegade, då jag kört en del på ett par 196or. Om du söker en pudercharger så tycker jag dessa är ypperliga. Bra flyt och en mycket skön sväng i skidan som även är lätt att bryta ut i en speedcheck. För mig innebar det att jag vågar gå på med stora svängar i hög fart även när det blir lite trängre i tex gles skog. Skidorna fungerar bäst när jag står neutralt på dem vilket kanske är en produkt av fullrockern, det gör också att de är lite känsliga för balanspunkten ( gungstol ) men det är något som jag upplever att man vänjer sig snabbt med. På det hela taget är det en riktigt bra pudercharger. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köp av offpist skidor
Tillbaka
Topp