Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
köp av parkskida! :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kiliam" data-source="post: 935307" data-attributes="member: 115768"><p>Jag tycker att du borde köpa ett par K2 Domain. En väldigt mjuk och härlig jibbskida som jag (175cm+ väger 68 kg) har. Den har k2s jibrocker, som du kan läsa mer om på deras hemsida, vilket gör den väldigt förlåtande om man landar lite tokigt och samtidigt är den som en gud att buttra och pressa med. Det är bara att luta sig lite fram eller bak så är man ute på tip eller tail.</p><p></p><p>Jag har längden 179 som jag valde just för att den har jibrockern vilket gör att kontaktytan är mindre om man inte ligger på kant. Jag tror att du kan ha både 169 och 179, jag vet att 169an finns inne på <a href="http://malmooutdoor.se" target="_blank">Malmö outdoor</a> och där kostar den ca. 4000kr vilket är ca. 500kr billigare än vad den gör på de flesta andra affärer och man får en marker griffon 12 bindning vilket är betydligt mycket bättre än Marker squire 11 som man får på många andra affärer runt om i landet. </p><p></p><p>Hör av dig om du har fler frågor.</p><p></p><p>//MKG</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kiliam, post: 935307, member: 115768"] Jag tycker att du borde köpa ett par K2 Domain. En väldigt mjuk och härlig jibbskida som jag (175cm+ väger 68 kg) har. Den har k2s jibrocker, som du kan läsa mer om på deras hemsida, vilket gör den väldigt förlåtande om man landar lite tokigt och samtidigt är den som en gud att buttra och pressa med. Det är bara att luta sig lite fram eller bak så är man ute på tip eller tail. Jag har längden 179 som jag valde just för att den har jibrockern vilket gör att kontaktytan är mindre om man inte ligger på kant. Jag tror att du kan ha både 169 och 179, jag vet att 169an finns inne på [url=malmooutdoor.se]Malmö outdoor[/url] och där kostar den ca. 4000kr vilket är ca. 500kr billigare än vad den gör på de flesta andra affärer och man får en marker griffon 12 bindning vilket är betydligt mycket bättre än Marker squire 11 som man får på många andra affärer runt om i landet. Hör av dig om du har fler frågor. //MKG [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
köp av parkskida! :)
Tillbaka
Topp