Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köp av skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 1071141" data-attributes="member: 13863"><p>Personligen är jag mycket förtjust i mina Völkl RTM 86 (182) som är den mest kompletta pistskida jag någonsin ägt. Går som på räls i hård pist och ju mjukare och mer uppkört det blir desto mer briljant bir de ... ;-) Ett fullgott alternativ är lillbrorsan Völkl RTM 84!</p><p></p><p>Möjligtvis är detta en för avancerad skida för dig (?) ... men helt klart en skida att växa med som inte kommer att begränsa din skidåkning eller utveckling. Finns för test på många anläggningar.</p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 1071141, member: 13863"] Personligen är jag mycket förtjust i mina Völkl RTM 86 (182) som är den mest kompletta pistskida jag någonsin ägt. Går som på räls i hård pist och ju mjukare och mer uppkört det blir desto mer briljant bir de ... ;-) Ett fullgott alternativ är lillbrorsan Völkl RTM 84! Möjligtvis är detta en för avancerad skida för dig (?) ... men helt klart en skida att växa med som inte kommer att begränsa din skidåkning eller utveckling. Finns för test på många anläggningar. /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köp av skidor!
Tillbaka
Topp