Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
köp av skidor...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 283365" data-attributes="member: 58560"><p>vad är det du åker 30% av lift? offpist? rails?</p><p></p><p>sen kan du ju säga vad det är för skidor du haft innan ..</p><p></p><p>Scratch FS</p><p>Scratch BC</p><p>Scratch Pro</p><p>Scratch Sprayer FS</p><p>Scratch Sprayer BC</p><p></p><p>...</p><p></p><p>för det är rätt så stor skillnad i mjukhet i dessa olika skidor..</p><p></p><p>sen om man nu åker 60% park, borde man inte då veta vad för skidor man vill ha? eller hänger man bara i parken och inte åker? Jag skulle personligen se att man istället för att skriva 60% park att man skriver tex. Railar hyffsat bra, sätter 5'or och backflips flyttande... Det visar mer än bara "60% park"</p><p></p><p>själv skulle jag nog gissa på att det är mer 60% pist, 30% park, 10% offpist men man kanske känner sig mobbad om man skriver så .. >_> jag åker iaf i den procentskalan .. kanske ännu mindre offpist =(</p><p></p><p></p><p>Men ett svar på vilka skidor ... </p><p></p><p>Dynastar Nothin But Trouble 165cm då det är sådana jag åker på nu när jag inte åker på mina scratch BC 178cm .. (Jag själv är 178cm / 65kg)</p><p></p><p>Samt att Tanner halls pro modell kanske är aningen dyr om man inte vet vad man vill ha för skidor och vad man ska ha dom till ...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 283365, member: 58560"] vad är det du åker 30% av lift? offpist? rails? sen kan du ju säga vad det är för skidor du haft innan .. Scratch FS Scratch BC Scratch Pro Scratch Sprayer FS Scratch Sprayer BC ... för det är rätt så stor skillnad i mjukhet i dessa olika skidor.. sen om man nu åker 60% park, borde man inte då veta vad för skidor man vill ha? eller hänger man bara i parken och inte åker? Jag skulle personligen se att man istället för att skriva 60% park att man skriver tex. Railar hyffsat bra, sätter 5'or och backflips flyttande... Det visar mer än bara "60% park" själv skulle jag nog gissa på att det är mer 60% pist, 30% park, 10% offpist men man kanske känner sig mobbad om man skriver så .. >_> jag åker iaf i den procentskalan .. kanske ännu mindre offpist =( Men ett svar på vilka skidor ... Dynastar Nothin But Trouble 165cm då det är sådana jag åker på nu när jag inte åker på mina scratch BC 178cm .. (Jag själv är 178cm / 65kg) Samt att Tanner halls pro modell kanske är aningen dyr om man inte vet vad man vill ha för skidor och vad man ska ha dom till ... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
köp av skidor...
Tillbaka
Topp