Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av snowboard / bindnigar. Tankar och köpråd!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="victoringemar" data-source="post: 1091124" data-attributes="member: 146652"><p>Kul med en säsong i alperna! Vart ska du någonstans? </p><p></p><p>Jag tänker spontant såhär: Ska du bara ha en bräda? </p><p>Precis som du säger så blir det nog svårt att få något som du verkligen kan bomba på i pisten med som samtidigt kommer vara poppig och lekfull i parken. Och ska du utanför pisten något så får man också en lite annan karaktär med en mjukare parkbräda.</p><p>Jag hade tittat på att köra en renare parkbräda och en hårdare friåkningsbräda. </p><p></p><p>MEN annars hade jag kikat på GNU Müllair, jäkligt fin och rolig bräda att bomba på med!</p><p></p><p>Kör Cartel på parkbrädan och är väldigt nöjd ✌</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="victoringemar, post: 1091124, member: 146652"] Kul med en säsong i alperna! Vart ska du någonstans? Jag tänker spontant såhär: Ska du bara ha en bräda? Precis som du säger så blir det nog svårt att få något som du verkligen kan bomba på i pisten med som samtidigt kommer vara poppig och lekfull i parken. Och ska du utanför pisten något så får man också en lite annan karaktär med en mjukare parkbräda. Jag hade tittat på att köra en renare parkbräda och en hårdare friåkningsbräda. MEN annars hade jag kikat på GNU Müllair, jäkligt fin och rolig bräda att bomba på med! Kör Cartel på parkbrädan och är väldigt nöjd ✌ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av snowboard / bindnigar. Tankar och köpråd!
Tillbaka
Topp