Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av snowboard / bindnigar. Tankar och köpråd!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MackT" data-source="post: 1092306" data-attributes="member: 161571"><p>Låter lovande med en säsong i Alperna!</p><p></p><p>NS Proto Type 2 skulle kunna vara passande för dina mål, men om du vill ha ett alternativ så skulle jag rekommendera en Lib Tech TRS (Hybrid) eller Gnu Riders Choice (Hybrid). </p><p>Gällande längden så bör du köra på en längre bräda med tanke på din längd, vet att vikten är det primära, men jag tänker att om du ska ut på en puderdag så kommer du vilja ha något som bär upp dig bättre. Kommer även passa bättre med din carving i pisten. Kolla på 159-162 cm !</p><p>Men glöm wide-brädor, dem behöver du inte på 43.5 i strlk, så länge brädan du kikar på är 25.3 cm i midjan så är det lungan givet att du inte står med 0 graders vinkel men det gör väl typ ingen...</p><p></p><p>Mission eller Cartel från Burton, dem kan man räkna med! Annars kör Union Force eller Contact. Kort o gott.</p><p></p><p>Hare bäst</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MackT, post: 1092306, member: 161571"] Låter lovande med en säsong i Alperna! NS Proto Type 2 skulle kunna vara passande för dina mål, men om du vill ha ett alternativ så skulle jag rekommendera en Lib Tech TRS (Hybrid) eller Gnu Riders Choice (Hybrid). Gällande längden så bör du köra på en längre bräda med tanke på din längd, vet att vikten är det primära, men jag tänker att om du ska ut på en puderdag så kommer du vilja ha något som bär upp dig bättre. Kommer även passa bättre med din carving i pisten. Kolla på 159-162 cm ! Men glöm wide-brädor, dem behöver du inte på 43.5 i strlk, så länge brädan du kikar på är 25.3 cm i midjan så är det lungan givet att du inte står med 0 graders vinkel men det gör väl typ ingen... Mission eller Cartel från Burton, dem kan man räkna med! Annars kör Union Force eller Contact. Kort o gott. Hare bäst [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av snowboard / bindnigar. Tankar och köpråd!
Tillbaka
Topp