Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av snowboard / bindnigar. Tankar och köpråd!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="QlJunior" data-source="post: 1092554" data-attributes="member: 155365"><p>Tjena! </p><p>Har både erfarenhet av Lib tech Attack Banana och Burton cartell(eller mission) bindningar. Är lite osäker faktiskt på vilka det var, men skit samma! Börjar med brädan</p><p></p><p>För pist och puder är den fantastisk. Stabil och go men samtidigt lekfull. Dock är flexen på 7 rätt styv för butters och parklek i vårslasket. </p><p></p><p>Bindningarna</p><p>Jag har fantastiskt dålig erfarenhet av Burton med saker som gått sönder stup i kvarten så inget jag skulle rekommendera. Har dock insett att jag inhandlat ett riktigt måndagsexemplar och att jag bara haft oflyt. Med det sagt vill jag ändå säga att bindningarna var rätt klena... </p><p></p><p>Summan av kardemumman är att Lib Tech gör fantastiska brädor och att Burton är överhypat i mina ögon. Sen är det också kul att supporta ett företag som faktiskt gör sitt för att snön som vi alla älskar ska ligga kvar på bergen. Länge leve Lib tech! </p><p></p><p>Var i alperna ska du säsonga? Kommer vara i st Anton hela vintern med tidigare nämnda bräda i bagaget, samt en Lib tech TRS och en Capita Horrorscope, om du vill testa hur dom känns. </p><p></p><p>Fridens!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="QlJunior, post: 1092554, member: 155365"] Tjena! Har både erfarenhet av Lib tech Attack Banana och Burton cartell(eller mission) bindningar. Är lite osäker faktiskt på vilka det var, men skit samma! Börjar med brädan För pist och puder är den fantastisk. Stabil och go men samtidigt lekfull. Dock är flexen på 7 rätt styv för butters och parklek i vårslasket. Bindningarna Jag har fantastiskt dålig erfarenhet av Burton med saker som gått sönder stup i kvarten så inget jag skulle rekommendera. Har dock insett att jag inhandlat ett riktigt måndagsexemplar och att jag bara haft oflyt. Med det sagt vill jag ändå säga att bindningarna var rätt klena... Summan av kardemumman är att Lib Tech gör fantastiska brädor och att Burton är överhypat i mina ögon. Sen är det också kul att supporta ett företag som faktiskt gör sitt för att snön som vi alla älskar ska ligga kvar på bergen. Länge leve Lib tech! Var i alperna ska du säsonga? Kommer vara i st Anton hela vintern med tidigare nämnda bräda i bagaget, samt en Lib tech TRS och en Capita Horrorscope, om du vill testa hur dom känns. Fridens! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av snowboard / bindnigar. Tankar och köpråd!
Tillbaka
Topp