Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av snowboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hock" data-source="post: 856778" data-attributes="member: 121344"><p>Var uppe i romme och åkte snowboard för andra gången i mitt liv i söndags (första gången var för 6 år sedan) och vart riktigt sugen på att köpa mig en jävel nu så man kan åka upp nån mer gång i år och slippa hyra.</p><p></p><p>Körde på en extrem 150 bräda när jag åkte, modell vet jag ej men har för mig att den var silver/blå eller något liknande, tyckte den var rätt skön iallafall men har inget att jämföra med.</p><p></p><p>Jag vill ha en billig bräda, kommer att åka upp till romme nån gång till i år, polaren har ett stort hopp han byggt som jag tänkte testa mig på och jag ska upp till lindvallen vecka 14 och vara där i en vecka, efter det vet jag inte om den kommer bli använd något mer.</p><p></p><p>Har inte tänkt lägga ut mycket pengar alls, en billig begagnad har jag tänkt mig att köpa, att hyra snowboard när jag ska upp kommer gå på runt 1300:- så någonstans där har jag tänkt att det ska kosta.</p><p></p><p>Har ni några speciella råd att ge mig? jag är såklart medveten om att man inte får topputrustning för de pengarna, men det får man oftast inte när man hyr bräda heller.</p><p></p><p>Lärde mig under dagen i romme att åka, har åkt skateboard sedan 12 år tillbaks och snowskate sedan 6 år tillbaks så jag är van att stå på bräda, kommer att åka det mesta, både åka runt i backarna och i parkerna som finns.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hock, post: 856778, member: 121344"] Var uppe i romme och åkte snowboard för andra gången i mitt liv i söndags (första gången var för 6 år sedan) och vart riktigt sugen på att köpa mig en jävel nu så man kan åka upp nån mer gång i år och slippa hyra. Körde på en extrem 150 bräda när jag åkte, modell vet jag ej men har för mig att den var silver/blå eller något liknande, tyckte den var rätt skön iallafall men har inget att jämföra med. Jag vill ha en billig bräda, kommer att åka upp till romme nån gång till i år, polaren har ett stort hopp han byggt som jag tänkte testa mig på och jag ska upp till lindvallen vecka 14 och vara där i en vecka, efter det vet jag inte om den kommer bli använd något mer. Har inte tänkt lägga ut mycket pengar alls, en billig begagnad har jag tänkt mig att köpa, att hyra snowboard när jag ska upp kommer gå på runt 1300:- så någonstans där har jag tänkt att det ska kosta. Har ni några speciella råd att ge mig? jag är såklart medveten om att man inte får topputrustning för de pengarna, men det får man oftast inte när man hyr bräda heller. Lärde mig under dagen i romme att åka, har åkt skateboard sedan 12 år tillbaks och snowskate sedan 6 år tillbaks så jag är van att stå på bräda, kommer att åka det mesta, både åka runt i backarna och i parkerna som finns. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av snowboard
Tillbaka
Topp