Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av 'snowboardpaket'.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Joel84" data-source="post: 494382" data-attributes="member: 89878"><p>Hallå där!</p><p></p><p>Jag har bestämt mig för att börja åka snowboard igen, efter många års uppehåll. Har läst flertalet trådar om snowboardköp men tänkte att jag gör en som är lite mer specifik för mig.. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Hoppas ni tar er tid att plita ner lite åsikter.</p><p></p><p>Kommer nog främst åka i pisten men även lite puder och hopp, inte direkt park med rail och sånt.</p><p></p><p>Jag är 183cm lång och väger ~80kg. Skostorlek 43. För att underlätta för mig själv har jag inriktat mig på de snowboardpaket som finns på stadium och intersport. Tycker att de verkar vara okej och prisvärda.</p><p></p><p>Just nu står det mellan: Ride Yukon med Ride Ex-bindningar, Burton Bullet med Burton Freestyle, Burton Clash med Freestyle-bindning även där och sist ett paket med Ride Fleetwood och någon variant av Rides bindningar. Samtliga paket är med årets modeller.</p><p></p><p>Yukon-paketet är det som utmärker sig, dyrast och även stiligast. De andra är i samma prisklass. </p><p></p><p>Så, vilket paket tycker du är bäst av dessa? Är det värt 2000:- extra för Yukon? </p><p></p><p>Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Joel84, post: 494382, member: 89878"] Hallå där! Jag har bestämt mig för att börja åka snowboard igen, efter många års uppehåll. Har läst flertalet trådar om snowboardköp men tänkte att jag gör en som är lite mer specifik för mig.. :) Hoppas ni tar er tid att plita ner lite åsikter. Kommer nog främst åka i pisten men även lite puder och hopp, inte direkt park med rail och sånt. Jag är 183cm lång och väger ~80kg. Skostorlek 43. För att underlätta för mig själv har jag inriktat mig på de snowboardpaket som finns på stadium och intersport. Tycker att de verkar vara okej och prisvärda. Just nu står det mellan: Ride Yukon med Ride Ex-bindningar, Burton Bullet med Burton Freestyle, Burton Clash med Freestyle-bindning även där och sist ett paket med Ride Fleetwood och någon variant av Rides bindningar. Samtliga paket är med årets modeller. Yukon-paketet är det som utmärker sig, dyrast och även stiligast. De andra är i samma prisklass. Så, vilket paket tycker du är bäst av dessa? Är det värt 2000:- extra för Yukon? Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av 'snowboardpaket'.
Tillbaka
Topp