Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av 'snowboardpaket'.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ante_87" data-source="post: 494647" data-attributes="member: 87018"><p>hm jag tycker dock att det verkar som om dom oftast gör paket av deras budget modeller. clash och bullet till exempel.. nu vet jag inget direkt om ride så där kan jag inte säga nåt :p mer än att jag hört mycket gott om ride här på freeride =)</p><p>det med längden är jag inte så insatt i .. jag har hittat en bra längd för mig o brukar inte gå in djupare på det hehe ^^</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ante_87, post: 494647, member: 87018"] hm jag tycker dock att det verkar som om dom oftast gör paket av deras budget modeller. clash och bullet till exempel.. nu vet jag inget direkt om ride så där kan jag inte säga nåt :p mer än att jag hört mycket gott om ride här på freeride =) det med längden är jag inte så insatt i .. jag har hittat en bra längd för mig o brukar inte gå in djupare på det hehe ^^ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köp av 'snowboardpaket'.
Tillbaka
Topp