Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Köp av telemark till nästa säsong.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="thrasher" data-source="post: 776713" data-attributes="member: 82451"><p>Heeeeeeyhoe.</p><p></p><p>Jag är djävulskt taggad på att tjacka ett par telemark, men jag har inte någon koll överhuvudtaget hur det fungerar, har kört ett par gånger den här säsongen och kan stå på skär, köra lite offpist och så. Kommer nog lära mig snabbt i och med att jag spenderar hela vintern i Trysil och är en god skidåkare.</p><p></p><p>Ska man bara köpa ett par skidor och ploppa på ett par telemarkbindningar? </p><p></p><p>Är ganska så sugen på ett par Boheme, är det värt?</p><p></p><p>HJÄLP MIG BULLEN</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="thrasher, post: 776713, member: 82451"] Heeeeeeyhoe. Jag är djävulskt taggad på att tjacka ett par telemark, men jag har inte någon koll överhuvudtaget hur det fungerar, har kört ett par gånger den här säsongen och kan stå på skär, köra lite offpist och så. Kommer nog lära mig snabbt i och med att jag spenderar hela vintern i Trysil och är en god skidåkare. Ska man bara köpa ett par skidor och ploppa på ett par telemarkbindningar? Är ganska så sugen på ett par Boheme, är det värt? HJÄLP MIG BULLEN [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Köp av telemark till nästa säsong.
Tillbaka
Topp