Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Köp av telemark till nästa säsong.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JeppeN" data-source="post: 777449" data-attributes="member: 39173"><p>YO!</p><p>Kul att höra...ännu en som börjar med telisar.....och som ALDRIG kommer sluta :P Jag håller nog med Anders fullt ut vad gäller bindningar...skidor är väl mer en smaksak, även om Anders val är ett MKT gott val. Har hört mkt gott om dessa Mantra. Var faktiskt inne på att investera i ett par själv för ngt år sedan. Det blev ett par Volkl Bridge istället..som jag är SJUKT nöjd med. har dessa för lek å lattjo i pisten både fram å baklänges. Funkar även om det blir lite lössnö.....dock skulle jag nog välja Mantran om det är lössnön du skall forcera mest.</p><p></p><p>Val av pjäxa är väl om möjlöigt ÄN mer individuellt....så lyssna runt och prova olika märken är nog en bra idé. Själv kör jag på ett par Scarpa T1 race..dessa funkar super om man har en smal fot. Sitter som gjutna, perfekt om man som jag gillar full gas på kant...TJO HOOO!</p><p></p><p>Lycka till med dina inköp//Jeppe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JeppeN, post: 777449, member: 39173"] YO! Kul att höra...ännu en som börjar med telisar.....och som ALDRIG kommer sluta :P Jag håller nog med Anders fullt ut vad gäller bindningar...skidor är väl mer en smaksak, även om Anders val är ett MKT gott val. Har hört mkt gott om dessa Mantra. Var faktiskt inne på att investera i ett par själv för ngt år sedan. Det blev ett par Volkl Bridge istället..som jag är SJUKT nöjd med. har dessa för lek å lattjo i pisten både fram å baklänges. Funkar även om det blir lite lössnö.....dock skulle jag nog välja Mantran om det är lössnön du skall forcera mest. Val av pjäxa är väl om möjlöigt ÄN mer individuellt....så lyssna runt och prova olika märken är nog en bra idé. Själv kör jag på ett par Scarpa T1 race..dessa funkar super om man har en smal fot. Sitter som gjutna, perfekt om man som jag gillar full gas på kant...TJO HOOO! Lycka till med dina inköp//Jeppe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Köp av telemark till nästa säsong.
Tillbaka
Topp