Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Köp av telemark till nästa säsong.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="somebody" data-source="post: 801875" data-attributes="member: 47499"><p>Lämna chilin bakom dig och uppdatera lite. R8an om du vill fortsätta med rottefella, O2 om du vill köra bd och inte turar, O1 om du vill köra bd och gillar att tura. Köp axl om du är sugen på 22designs och vill tura eller ett par hammerheads från samma märke om du inte ska tura. Av dom där bindningarna har jag inte testat O1an eller Axl så det kan du ignorerar då jag inte har någon koll. Alla håller väl bra kvalité överlag men mitt val faller på HH. Väldigt justerbar, skön stabilitet och den känns jäkligt hållbar och rejäl. </p><p></p><p>Skidor då, du kan väl kolla in lite trådar här på freeride. Både under telemarksdelen och freeride-skidor delen. Kommer inte direkt att vara någon fantastisk skillnad på hur allround skidorna upplevs om du åker med fast eller lös häl. Något runt 90-100mm i midjan och en längd som känns bekväm. Inte en aning om vad jag pratar om just nu men många verkar digga salomon shogun och den verkar ju funka till det du ska göra men jag har aldrig åkt på den själv så det där rådet är väl ungefär lika givande som "köp salomon dom är bäst och snyggast" Men läser man runt lite så verkar folk gilla den som allround skida så det kanske är något som är värt att titta närmare på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="somebody, post: 801875, member: 47499"] Lämna chilin bakom dig och uppdatera lite. R8an om du vill fortsätta med rottefella, O2 om du vill köra bd och inte turar, O1 om du vill köra bd och gillar att tura. Köp axl om du är sugen på 22designs och vill tura eller ett par hammerheads från samma märke om du inte ska tura. Av dom där bindningarna har jag inte testat O1an eller Axl så det kan du ignorerar då jag inte har någon koll. Alla håller väl bra kvalité överlag men mitt val faller på HH. Väldigt justerbar, skön stabilitet och den känns jäkligt hållbar och rejäl. Skidor då, du kan väl kolla in lite trådar här på freeride. Både under telemarksdelen och freeride-skidor delen. Kommer inte direkt att vara någon fantastisk skillnad på hur allround skidorna upplevs om du åker med fast eller lös häl. Något runt 90-100mm i midjan och en längd som känns bekväm. Inte en aning om vad jag pratar om just nu men många verkar digga salomon shogun och den verkar ju funka till det du ska göra men jag har aldrig åkt på den själv så det där rådet är väl ungefär lika givande som "köp salomon dom är bäst och snyggast" Men läser man runt lite så verkar folk gilla den som allround skida så det kanske är något som är värt att titta närmare på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Köp av telemark till nästa säsong.
Tillbaka
Topp