Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Köp av telemarksutrustning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Molle1973" data-source="post: 941349" data-attributes="member: 115604"><p>Kolla in hos dom som har ett utbud av tex Crispi och Scarpa och Garmont. Stor skillnad mellan passformer.Jag har smal fot med högt fotvalv, har kört Scarpas oika T1 versioner sen 97.</p><p>Skidor kan du använda viken som helst, det är ju ingen skilland. Du bör väl tänka igenom om du ska köra mycket turande eller mest utför (och var du åker mest) Jag har rocker för utför (armada JJ) och en lättare för att tura, där har jag G3 lätta turbindning som är mindre stabil än ovan nämnda 22designs.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Molle1973, post: 941349, member: 115604"] Kolla in hos dom som har ett utbud av tex Crispi och Scarpa och Garmont. Stor skillnad mellan passformer.Jag har smal fot med högt fotvalv, har kört Scarpas oika T1 versioner sen 97. Skidor kan du använda viken som helst, det är ju ingen skilland. Du bör väl tänka igenom om du ska köra mycket turande eller mest utför (och var du åker mest) Jag har rocker för utför (armada JJ) och en lättare för att tura, där har jag G3 lätta turbindning som är mindre stabil än ovan nämnda 22designs. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Köp av telemarksutrustning
Tillbaka
Topp