Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
KÖP Bil i Vancouver!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="viktorwallmark" data-source="post: 1047567" data-attributes="member: 88563"><p>Jag köpte min bil förra säsongen via craigslist. Jag ringde och åkte och kollade, funkade super. Tyvärr så är det dyrt att teckna försäkring eftersom de ej har bevis på att du kan köra bil i kanada(?). Rätt konstigt men så var det. Jag spenderade två veckor i van-city, inte för att man behöver det så länge men är en sjukt trevlig stad så lite tid där är bara nice och du hinner hitta en bra kärra. Har vänner som köpte av en bilhandlare och det funka också bra. Jag betalade 600 dollares för en Plymouth Acclaim -95 (vilket är jävligt billigt) och försäkringen för 5 månader kostade 1200 dollares så du förstår vad jag menar med att det är dyrt med försäkring. Man lär nästa dela bil med någon med andra ord. Min bil gick sönder två ggr under tiden och kostade en hel del att laga (antar att det var därför den var billig) så satsa hellre på en lite dyrare bil som ni kan sälja sen. Förutsatt att den faktiskt är bra, några andra köpte en van för 3000 som skar ihop efter en månad typ. Sen köpte de en ny för 1200 och den funka prima så det är bra att han lite koll på skick. Hoppas det går bra för dig</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="viktorwallmark, post: 1047567, member: 88563"] Jag köpte min bil förra säsongen via craigslist. Jag ringde och åkte och kollade, funkade super. Tyvärr så är det dyrt att teckna försäkring eftersom de ej har bevis på att du kan köra bil i kanada(?). Rätt konstigt men så var det. Jag spenderade två veckor i van-city, inte för att man behöver det så länge men är en sjukt trevlig stad så lite tid där är bara nice och du hinner hitta en bra kärra. Har vänner som köpte av en bilhandlare och det funka också bra. Jag betalade 600 dollares för en Plymouth Acclaim -95 (vilket är jävligt billigt) och försäkringen för 5 månader kostade 1200 dollares så du förstår vad jag menar med att det är dyrt med försäkring. Man lär nästa dela bil med någon med andra ord. Min bil gick sönder två ggr under tiden och kostade en hel del att laga (antar att det var därför den var billig) så satsa hellre på en lite dyrare bil som ni kan sälja sen. Förutsatt att den faktiskt är bra, några andra köpte en van för 3000 som skar ihop efter en månad typ. Sen köpte de en ny för 1200 och den funka prima så det är bra att han lite koll på skick. Hoppas det går bra för dig [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
KÖP Bil i Vancouver!
Tillbaka
Topp