Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köp hjälp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="McSporties" data-source="post: 1210491" data-attributes="member: 175121"><p>Kan tipsa om Heads Supershape-serie. Låter som det du söker. Har också ett minne av att Nordicas Dobermann Spitfires är grymma i pisten, var dock ett antal år sedan jag testade ett par.</p><p></p><p>Oavsett val av skida skulle jag rekommendera en svängradie mellan 14 och 16 meter, och absolut inte mer än 75mm under foten. </p><p></p><p>Jag kör världscupsvarianten Head i.speed pro, vilken jag också rekommenderar helhjärtat, men kanske är lite Overkill om du kör med barnen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="McSporties, post: 1210491, member: 175121"] Kan tipsa om Heads Supershape-serie. Låter som det du söker. Har också ett minne av att Nordicas Dobermann Spitfires är grymma i pisten, var dock ett antal år sedan jag testade ett par. Oavsett val av skida skulle jag rekommendera en svängradie mellan 14 och 16 meter, och absolut inte mer än 75mm under foten. Jag kör världscupsvarianten Head i.speed pro, vilken jag också rekommenderar helhjärtat, men kanske är lite Overkill om du kör med barnen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köp hjälp
Tillbaka
Topp