Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Köp inte Head!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 542577" data-attributes="member: 53337"><p>EXAKT! mina armada alphas är i princip oddliga.. jag har åkt på grus, asfalt, rails och allt man kan tänka sig, och kanterna är ju runda som på vilken inrailad skida som helst, men inte sprucken! Kvalliten på Armadas är mycket bättre än både Head och dynastar som tagits upp i tråden..</p><p></p><p>Tex så körde jag rakt in med nosen i en box, STENHÅRT så att skidan löste ut och jag flög åt helvete, trodde skidan var förstörd och helt sprucken, men nosen var intakt och hade bara släppt pyttepyttelite som knappt syns om man tittar riktigt noga. I en sån situation skulle mina gamla extremlagg blivit smulor! haha</p><p></p><p>tycker synd om alla er med head J.O pro skidor också, har hört att head hade jättehårda stålkanter förut? Typ Madtrixen ska ju ha vart odödlig enligt en polare som hade samma skida i 2-3 säsonger utan en enda spricka, och han railade mycket?.. vad är de som gör att dom helt plötsligt blir sämre? köper dom in billigare stålkanter för att hålla ner productionskostnaderna kanske? och därav får betala i sämre kvallitet istället?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 542577, member: 53337"] EXAKT! mina armada alphas är i princip oddliga.. jag har åkt på grus, asfalt, rails och allt man kan tänka sig, och kanterna är ju runda som på vilken inrailad skida som helst, men inte sprucken! Kvalliten på Armadas är mycket bättre än både Head och dynastar som tagits upp i tråden.. Tex så körde jag rakt in med nosen i en box, STENHÅRT så att skidan löste ut och jag flög åt helvete, trodde skidan var förstörd och helt sprucken, men nosen var intakt och hade bara släppt pyttepyttelite som knappt syns om man tittar riktigt noga. I en sån situation skulle mina gamla extremlagg blivit smulor! haha tycker synd om alla er med head J.O pro skidor också, har hört att head hade jättehårda stålkanter förut? Typ Madtrixen ska ju ha vart odödlig enligt en polare som hade samma skida i 2-3 säsonger utan en enda spricka, och han railade mycket?.. vad är de som gör att dom helt plötsligt blir sämre? köper dom in billigare stålkanter för att hålla ner productionskostnaderna kanske? och därav får betala i sämre kvallitet istället? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Köp inte Head!
Tillbaka
Topp