Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Köp inte Head!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="makafone" data-source="post: 543064" data-attributes="member: 42714"><p>vad är ditt problem?</p><p>Du har inte ens läst vad jag har skrivit innan. </p><p>Själv så railar du inte, utan gick bara in här för att du tycker det är skitroligt att hacka på någon i ditt tycke: "dum unge" som railat sönder sina skidor.</p><p></p><p>"Är du ute och sladdar med en Evo, Impreza Sti eller dylikt så ska du nog få se att det inte står en ny och väntar på dig den dagen bilen går sönder pga din omilda behandling."</p><p></p><p>Föurtsätter att det är någon form av rally/personbil?..och jo! Jag tror visst att du får en ny bil om däcken lossnar första gången du skall sladda lite.</p><p>Det går dock inte att jämföra skidor och bilar på det sättet ändå så det spelar ingen roll.</p><p></p><p>"Det är bara att inse att skidor inte är tänkta att åka på något annat än snö, gör du detta ändå så får du ta konsekvenserna av ditt beteende. Det kvittar vad du har för uppfattning om vad som ingår i en park, skidor och stål fungerar inte ihop"</p><p></p><p>Vem har bestämt det? Kanske är det bara du som tycker så, för att du inte railar någonting (eller väldigt lite)?</p><p>Hur tror du att jag byggt upp min uppfattning då? Skidmärken sponsrar railtävlingar och andvänder filmer med rails i som marknadsföringssyfte.</p><p></p><p>Läs vad jag skrivit först. Sen kan du, på dom grunderna kritisera mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="makafone, post: 543064, member: 42714"] vad är ditt problem? Du har inte ens läst vad jag har skrivit innan. Själv så railar du inte, utan gick bara in här för att du tycker det är skitroligt att hacka på någon i ditt tycke: "dum unge" som railat sönder sina skidor. "Är du ute och sladdar med en Evo, Impreza Sti eller dylikt så ska du nog få se att det inte står en ny och väntar på dig den dagen bilen går sönder pga din omilda behandling." Föurtsätter att det är någon form av rally/personbil?..och jo! Jag tror visst att du får en ny bil om däcken lossnar första gången du skall sladda lite. Det går dock inte att jämföra skidor och bilar på det sättet ändå så det spelar ingen roll. "Det är bara att inse att skidor inte är tänkta att åka på något annat än snö, gör du detta ändå så får du ta konsekvenserna av ditt beteende. Det kvittar vad du har för uppfattning om vad som ingår i en park, skidor och stål fungerar inte ihop" Vem har bestämt det? Kanske är det bara du som tycker så, för att du inte railar någonting (eller väldigt lite)? Hur tror du att jag byggt upp min uppfattning då? Skidmärken sponsrar railtävlingar och andvänder filmer med rails i som marknadsföringssyfte. Läs vad jag skrivit först. Sen kan du, på dom grunderna kritisera mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Köp inte Head!
Tillbaka
Topp