Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Köp inte Head!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="C-soderstrom" data-source="post: 543108" data-attributes="member: 92262"><p>vafaan tror ni intte att de försöker att göra allt de kan för att skidorna skall ha så bra kvalitet som möjligt, skall man kunna köra med pansar vagn ????</p><p>Själv har jag JO-pro model 07 åkt med dem nu i 2 säsonger, enda problem jag har haft med dem är att "bindnings glaset" från ena skidan har lossnat och att D från HEAD klister märket har lossnat.. </p><p>Men det har intte stört mig ett skit..</p><p></p><p>Det tycks bara vara så att ni intte kan ta hand om era skidor.. jag reilar och hoppar lika mycket och mina kanter är i perfekt skick, förutom att de blir trubbiga men försök hitta skidor vars kantter intte är trubbiga..</p><p></p><p>Och värfför kantterna får sprickor,bryts, brister och alla andra fel ni har hittat på dem är för att stålet härdas..</p><p></p><p>Om ni är så prinsessor så kan ni ju byta sport.. I balet finns inga stål kantter..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="C-soderstrom, post: 543108, member: 92262"] vafaan tror ni intte att de försöker att göra allt de kan för att skidorna skall ha så bra kvalitet som möjligt, skall man kunna köra med pansar vagn ???? Själv har jag JO-pro model 07 åkt med dem nu i 2 säsonger, enda problem jag har haft med dem är att "bindnings glaset" från ena skidan har lossnat och att D från HEAD klister märket har lossnat.. Men det har intte stört mig ett skit.. Det tycks bara vara så att ni intte kan ta hand om era skidor.. jag reilar och hoppar lika mycket och mina kanter är i perfekt skick, förutom att de blir trubbiga men försök hitta skidor vars kantter intte är trubbiga.. Och värfför kantterna får sprickor,bryts, brister och alla andra fel ni har hittat på dem är för att stålet härdas.. Om ni är så prinsessor så kan ni ju byta sport.. I balet finns inga stål kantter.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Köp inte Head!
Tillbaka
Topp