Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Köp inte Head!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aronjansson" data-source="post: 543171" data-attributes="member: 85505"><p>har ett par jo-pro av årets modell, är ingen parkråtta men in e mellan åken slinker jag in en sväng i parken. har kört max 20-30 rails i vinter och då har stålkanten gått av på 2 ställen... ja ja de e ju trotts allt delvis metall man åker på så sånt händer väll, kände inte av något speciellt vid fortsatt åkande, men däremot så släppte belaget på de två ställen som kanten gått av på, de tycker jag däremot inte är speciellt coolt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aronjansson, post: 543171, member: 85505"] har ett par jo-pro av årets modell, är ingen parkråtta men in e mellan åken slinker jag in en sväng i parken. har kört max 20-30 rails i vinter och då har stålkanten gått av på 2 ställen... ja ja de e ju trotts allt delvis metall man åker på så sånt händer väll, kände inte av något speciellt vid fortsatt åkande, men däremot så släppte belaget på de två ställen som kanten gått av på, de tycker jag däremot inte är speciellt coolt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Köp inte Head!
Tillbaka
Topp