Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Köp inte Head!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DavidPersson" data-source="post: 543198" data-attributes="member: 28728"><p>"tydligt vem som vinner", så långt var jag med. när du sen säger grattis utter blev jag tämligen förvirrad...</p><p></p><p>precis som makafone säger: om man marknadsför en skida som en parksskida, får man ju anta att det är tänkt att man primärt ska åka i parken med den. alltså på både hopp OCH rails. och sjävklart är det uppenbart att en skida håller sämre och har kortare livstid om man dagarna i ända slaktar den på rails, det behöver man inte vara ett ljushuvud för att förstå. MEN intressant är ju att skidan håller betydligt sämre för detta avseende jämfört med andra fabrikanter, varför det förefaller synnerligen rimligt att varna andra konsumenter. precis så som makofone gjort genom denna tråd. huruvida skidan ska reklameras eller inte låter jag vara osagt, men om den håller avsevärt sämre än andra fabrikanter - vilket den alltså gjorde i makafones fall - kan det ju ändå vara rimligt. åtminstone är det ju en dåligt konstruerad parkskida, det står ju i alla fall klart. </p><p></p><p>det ända utter sa var ju att man inte kan reklamera en skida om kört sönder den på rails. men reklamation var ju inte vad tråden egentligen handlade om. som makafone poängterat flertalet gånger handlade den om att den specifika skidan var undermålig för de syften den var avsedd för. och det är klart man blir irriterad om man råkat ut för det, och när man dessutom råkat ut för ett dåligt kundbemötande när man talat om det för fabrikanten, då är det ju inte mer än rätt att man varnar andra för att begå samma misstag - det är ju rent av väldigt omtänksamt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DavidPersson, post: 543198, member: 28728"] "tydligt vem som vinner", så långt var jag med. när du sen säger grattis utter blev jag tämligen förvirrad... precis som makafone säger: om man marknadsför en skida som en parksskida, får man ju anta att det är tänkt att man primärt ska åka i parken med den. alltså på både hopp OCH rails. och sjävklart är det uppenbart att en skida håller sämre och har kortare livstid om man dagarna i ända slaktar den på rails, det behöver man inte vara ett ljushuvud för att förstå. MEN intressant är ju att skidan håller betydligt sämre för detta avseende jämfört med andra fabrikanter, varför det förefaller synnerligen rimligt att varna andra konsumenter. precis så som makofone gjort genom denna tråd. huruvida skidan ska reklameras eller inte låter jag vara osagt, men om den håller avsevärt sämre än andra fabrikanter - vilket den alltså gjorde i makafones fall - kan det ju ändå vara rimligt. åtminstone är det ju en dåligt konstruerad parkskida, det står ju i alla fall klart. det ända utter sa var ju att man inte kan reklamera en skida om kört sönder den på rails. men reklamation var ju inte vad tråden egentligen handlade om. som makafone poängterat flertalet gånger handlade den om att den specifika skidan var undermålig för de syften den var avsedd för. och det är klart man blir irriterad om man råkat ut för det, och när man dessutom råkat ut för ett dåligt kundbemötande när man talat om det för fabrikanten, då är det ju inte mer än rätt att man varnar andra för att begå samma misstag - det är ju rent av väldigt omtänksamt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Köp inte Head!
Tillbaka
Topp