oliverniv Ny medlem 2011-01-29 köp/sälj website i österrike? #1 hej. jag letar en motsvarighet till blocket.se i österrike. jag tänkte köpa en snowboard i wien på vägen till alperna. / oliver
hej. jag letar en motsvarighet till blocket.se i österrike. jag tänkte köpa en snowboard i wien på vägen till alperna. / oliver
mmarcus Aktiv medlem 2011-01-29 köp/sälj website i österrike? #2 Hur vet du ens att det är nån som säljer just den brädan du vill ha i wien?
delta Aktiv medlem 2011-01-29 köp/sälj website i österrike? #3 kör du till alperna via wien... märkligt... men om du mot förmodan kör genom tyskland, kolla ebay.de och quoka.de.
kör du till alperna via wien... märkligt... men om du mot förmodan kör genom tyskland, kolla ebay.de och quoka.de.
Tomtefar Aktiv medlem 2011-01-29 köp/sälj website i österrike? #4 http://www.flohmarkt.at/ Senast ändrad: 2011-01-29
delta Aktiv medlem 2011-01-30 köp/sälj website i österrike? #5 nyckelordet kleinanzeigen pa google.at ger som första träff flohmarkt.at och sen finns det ytterliggare sponsrade och icke sponsrade alternativ.
nyckelordet kleinanzeigen pa google.at ger som första träff flohmarkt.at och sen finns det ytterliggare sponsrade och icke sponsrade alternativ.
oliverniv Ny medlem 2011-01-30 köp/sälj website i österrike? #6 tack för hjälpen! jag ska först till ungern, sedan tåget till st anton, kan nog hitta bra pris på begagnade grejer i wein.
tack för hjälpen! jag ska först till ungern, sedan tåget till st anton, kan nog hitta bra pris på begagnade grejer i wein.