Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpa av nya pistskidor, hjälp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 1086878" data-attributes="member: 13863"><p>[USER=161446]@Bohica[/USER]</p><p>Völkl Racetiger Speedwall GS UVO är en grymt fin skida, stabil, väldämpad och med sin midja på 70 mm ger den ett snabbt och exakt grepp. Personligen föredrar jag denna typ av skida så länge pisten är hård men när det är mjukt och uppkört tycker jag en lite bredare och rockad skida är roligare ... som RTM 84/86, mer allround helt enkelt. Det här med bredden är mycket av en vanesak, är man van med 65-70 lagg känns de naturligtvis tröga innan man hittat tekniken och att det är längre väg kant till kant är ju uppenbart.</p><p></p><p>Både Racetiger GS och RTM 84/86 håller absolut toppklas men är olika i karaktär ...</p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 1086878, member: 13863"] [USER=161446]@Bohica[/USER] Völkl Racetiger Speedwall GS UVO är en grymt fin skida, stabil, väldämpad och med sin midja på 70 mm ger den ett snabbt och exakt grepp. Personligen föredrar jag denna typ av skida så länge pisten är hård men när det är mjukt och uppkört tycker jag en lite bredare och rockad skida är roligare ... som RTM 84/86, mer allround helt enkelt. Det här med bredden är mycket av en vanesak, är man van med 65-70 lagg känns de naturligtvis tröga innan man hittat tekniken och att det är längre väg kant till kant är ju uppenbart. Både Racetiger GS och RTM 84/86 håller absolut toppklas men är olika i karaktär ... /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Köpa av nya pistskidor, hjälp
Tillbaka
Topp