Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa begagnad äldre bräda.....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikDragon" data-source="post: 617522" data-attributes="member: 102474"><p>Tja,</p><p></p><p>Har en Völkl Sensor från -05, 164 cm typ beginners board, ganska lätt och instabil att åka på, bara åkt några gånger på den men redan tröttnat.... Jag åker mest pist och offpist, inget i parken. </p><p></p><p>Fått ett erbjudande att tjacka en Avalance 164 cm från 1997. Chris Sanders special design. Den ser ut att vara i riktigt bra skick, men den är ju för fasen 13 år gammal....Ni som har koll, har utvecklingen gått så pass mycket framåt så att en bräda som har 10+ år på nacken bör man inte tjacka????</p><p></p><p>/Erik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikDragon, post: 617522, member: 102474"] Tja, Har en Völkl Sensor från -05, 164 cm typ beginners board, ganska lätt och instabil att åka på, bara åkt några gånger på den men redan tröttnat.... Jag åker mest pist och offpist, inget i parken. Fått ett erbjudande att tjacka en Avalance 164 cm från 1997. Chris Sanders special design. Den ser ut att vara i riktigt bra skick, men den är ju för fasen 13 år gammal....Ni som har koll, har utvecklingen gått så pass mycket framåt så att en bräda som har 10+ år på nacken bör man inte tjacka???? /Erik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa begagnad äldre bräda.....
Tillbaka
Topp