Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa begagnad äldre bräda.....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikDragon" data-source="post: 617551" data-attributes="member: 102474"><p>Doughboy, fan är inte det Ice cubes karakter från gamla hederliga boyz´n da hood <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Självklart har du helt rätt, att i grunden så är ju alla brädor uppbyggda på samma sätt. Om denna är i bra skick så är det säkert ett bra köp, han ska ha 1.000 för den inkl bindningar o boots, som dock verkade va lite slitna. Inga problem, jag har både schyssta bindningar o boots. </p><p></p><p>Min nuvarande Völkl tycker jag är lite enkel och trist.... jag åker mest i pisten och så blir det offpist om tillfälle ges. Vill ha en bräda som passar till det. Den bör vara hyfsat styv och stabil.</p><p></p><p>Såg att nån här säljer en Burton Canyon 168 till ett bra pris, men är en så bred bräda verkligen skön att glida runt me??</p><p></p><p>J-Rosenqvist, vad innebär egentligen rocker?? Aldrig förstått det riktigt.</p><p></p><p>Jag är jäkligt sugen på Bataleons Goliath som verkar va bra till det mesta, men den ligger lite över min prisnivå, så kanske blir att jag slår till på den här Avalanchebrädan ändå, bara för att testa nåt nytt, eller hmmmm gammalt kanske beroende på hur man ser det <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p><p></p><p>Läs Chris Sanders story här om hur han skapade denna bräda, det är fakatiskt precis den som han visar på bilden som jag är lite sugen på......</p><p></p><p><a href="http://snowboarding.transworld.net/1000022445/products/chris-sanders-explains-his-new-designer-series-boards/" target="_blank">http://snowboarding.transworld.net/1000022445/products/chris-sanders-explains-his-new-designer-series-boards/</a></p><p></p><p>/Erik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikDragon, post: 617551, member: 102474"] Doughboy, fan är inte det Ice cubes karakter från gamla hederliga boyz´n da hood :) Självklart har du helt rätt, att i grunden så är ju alla brädor uppbyggda på samma sätt. Om denna är i bra skick så är det säkert ett bra köp, han ska ha 1.000 för den inkl bindningar o boots, som dock verkade va lite slitna. Inga problem, jag har både schyssta bindningar o boots. Min nuvarande Völkl tycker jag är lite enkel och trist.... jag åker mest i pisten och så blir det offpist om tillfälle ges. Vill ha en bräda som passar till det. Den bör vara hyfsat styv och stabil. Såg att nån här säljer en Burton Canyon 168 till ett bra pris, men är en så bred bräda verkligen skön att glida runt me?? J-Rosenqvist, vad innebär egentligen rocker?? Aldrig förstått det riktigt. Jag är jäkligt sugen på Bataleons Goliath som verkar va bra till det mesta, men den ligger lite över min prisnivå, så kanske blir att jag slår till på den här Avalanchebrädan ändå, bara för att testa nåt nytt, eller hmmmm gammalt kanske beroende på hur man ser det ;) Läs Chris Sanders story här om hur han skapade denna bräda, det är fakatiskt precis den som han visar på bilden som jag är lite sugen på...... [URL]http://snowboarding.transworld.net/1000022445/products/chris-sanders-explains-his-new-designer-series-boards/[/URL] /Erik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa begagnad äldre bräda.....
Tillbaka
Topp