Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa begagnad äldre bräda.....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikDragon" data-source="post: 618076" data-attributes="member: 102474"><p>Doughboy, tack för klargörandet.</p><p></p><p>Såg att jag skrev Selecta i första posten, (Völkls puderbräda) Jag menade såklart Völkl Sensor som är en lättåkt beginners board, jag har bara åkt på den ett par gånger, men den är så jäkla sladdrig, blir inga fina skär med den.</p><p></p><p>Lämnade in Avalanchen igår för kantslipning, stenslipning samt valla, ska försöka hinna med nåt åk i helgen sen tänkte jag <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikDragon, post: 618076, member: 102474"] Doughboy, tack för klargörandet. Såg att jag skrev Selecta i första posten, (Völkls puderbräda) Jag menade såklart Völkl Sensor som är en lättåkt beginners board, jag har bara åkt på den ett par gånger, men den är så jäkla sladdrig, blir inga fina skär med den. Lämnade in Avalanchen igår för kantslipning, stenslipning samt valla, ska försöka hinna med nåt åk i helgen sen tänkte jag :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa begagnad äldre bräda.....
Tillbaka
Topp