Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa begagnad äldre bräda.....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikDragon" data-source="post: 618975" data-attributes="member: 102474"><p>Det lär helt klart va ett aprilskämt, om det ändå skulle vara sant blir det ju hyfsat svårt för liftnissarna att kontrollera om ens utrustning är mer än 10 år, eller hur?</p><p></p><p>Körde ett par timmar i Flottsbro idag, många snowboardåkare i backen, kul <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" />. </p><p></p><p>Brädan var sjukt skön att carva med och stabil nåt så in i helvete, fick inga som helst hugg, det fick jag rätt ofta med Völkl-brädan. Labbade rätt mycket med vinklarna på bindningarna men kom fram till att lite lätt duck funkade bäst, trots att jag mest carvade i pisten. Tror jag hade +24 -9 sista åket och det kändes skönast. Jag är aningens hjulbent så kanske det spelar roll oxå <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikDragon, post: 618975, member: 102474"] Det lär helt klart va ett aprilskämt, om det ändå skulle vara sant blir det ju hyfsat svårt för liftnissarna att kontrollera om ens utrustning är mer än 10 år, eller hur? Körde ett par timmar i Flottsbro idag, många snowboardåkare i backen, kul :). Brädan var sjukt skön att carva med och stabil nåt så in i helvete, fick inga som helst hugg, det fick jag rätt ofta med Völkl-brädan. Labbade rätt mycket med vinklarna på bindningarna men kom fram till att lite lätt duck funkade bäst, trots att jag mest carvade i pisten. Tror jag hade +24 -9 sista åket och det kändes skönast. Jag är aningens hjulbent så kanske det spelar roll oxå :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa begagnad äldre bräda.....
Tillbaka
Topp