Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa begagnad äldre bräda.....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikDragon" data-source="post: 620033" data-attributes="member: 102474"><p>4800, Det är jag mycket väl medveten om, Selectan är väl en av Völkls mer avancerade brädor, anpassad för puderåkning.</p><p></p><p>Det är jag som skrev fel av bara farten i första posten. Brädan jag sålde var en Völkl Sensor som ÄR en nybörjarbräda, så nä bytet jag gjorde var inte dåligt alls, kan säga att Avalanchen är sjukt mycket skönare att åka på trots att den är från -97 <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikDragon, post: 620033, member: 102474"] 4800, Det är jag mycket väl medveten om, Selectan är väl en av Völkls mer avancerade brädor, anpassad för puderåkning. Det är jag som skrev fel av bara farten i första posten. Brädan jag sålde var en Völkl Sensor som ÄR en nybörjarbräda, så nä bytet jag gjorde var inte dåligt alls, kan säga att Avalanchen är sjukt mycket skönare att åka på trots att den är från -97 :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa begagnad äldre bräda.....
Tillbaka
Topp