Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
köpa Bindning till sonen skida?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="miol11" data-source="post: 1082222" data-attributes="member: 107434"><p>Nja tror (vet) att du kan detta bra ?</p><p>Men jag förutsatte att han var kortare (lättare)och betydligt yngre därav min rekommendation </p><p></p><p>Har själv en grabb på 13år som åker mycket park offpist i år åker han på ett par skidor som är 171 med look pivot 14, ett val jag gjort utefter hans förutsättningar åktski mm.</p><p>Innan det har han åkt på ett par squire som och dom har funkat utmärkt, men ifjol höll dom inte ihop rent fysiskt längre och löste okontrollerat ibland.</p><p></p><p>Slutkläm åkstil styrka vikt mm spelar så klart in i valet av bindning men jag tror inte det säljs många parkskidor i längd 145 med griffon skulle gissa att majoriteten är monterade med marker free ten eller squire</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="miol11, post: 1082222, member: 107434"] Nja tror (vet) att du kan detta bra ? Men jag förutsatte att han var kortare (lättare)och betydligt yngre därav min rekommendation Har själv en grabb på 13år som åker mycket park offpist i år åker han på ett par skidor som är 171 med look pivot 14, ett val jag gjort utefter hans förutsättningar åktski mm. Innan det har han åkt på ett par squire som och dom har funkat utmärkt, men ifjol höll dom inte ihop rent fysiskt längre och löste okontrollerat ibland. Slutkläm åkstil styrka vikt mm spelar så klart in i valet av bindning men jag tror inte det säljs många parkskidor i längd 145 med griffon skulle gissa att majoriteten är monterade med marker free ten eller squire [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
köpa Bindning till sonen skida?
Tillbaka
Topp