Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Köpa BMX?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LIDELL" data-source="post: 169326"><p>pinn jag betalar alla mina cyklar själva.. jag spara som in i helvete tills jagf kan köpa, men dte jkag säger är att men inte ska köpa en bmx på biltema eftersom att dom går sönder lätt..</p><p>jag ser också jävligt många som cyklar runt på biltema bmx men dte är därför dom har baxat den elelr inte cyklar seriöst med den..</p><p>dte jag menar är att är att på en sån här sida som freeride så cyklar dom flesta i alla fall ganska så seriöst och då ska man inte tänka på att köpa en bmx på biltema eftersom att ma nsäkert kommer bli ganska så missnöjd..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LIDELL, post: 169326"] pinn jag betalar alla mina cyklar själva.. jag spara som in i helvete tills jagf kan köpa, men dte jkag säger är att men inte ska köpa en bmx på biltema eftersom att dom går sönder lätt.. jag ser också jävligt många som cyklar runt på biltema bmx men dte är därför dom har baxat den elelr inte cyklar seriöst med den.. dte jag menar är att är att på en sån här sida som freeride så cyklar dom flesta i alla fall ganska så seriöst och då ska man inte tänka på att köpa en bmx på biltema eftersom att ma nsäkert kommer bli ganska så missnöjd.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Köpa BMX?
Tillbaka
Topp