Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa boots i Malmö
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="radioleg" data-source="post: 581159" data-attributes="member: 40563"><p>Jag har redan gått igenom top12s sortiment och de har i stort sett bara Burton. Jag tog även en sväng förbi Stadium och hade ett snack med en kille som arbetade där. Tydligen tar även de i stort sett bara in Burton eftersom det är det som de känner sig mest trygga med att de lyckas sälja. Alla vill ju ha Burton, hela tiden. Streetlab säljer inga snowboardprylar överhuvudtaget och på Intersport har de gjort någon slags deal med Stadium att marknadsföra deras skidavdelning: "vi la ner våran för de var så förbannat bra ... de är riktigt bra på de där grejjerna där inne ... seriöst, gå dit. För de kan sina grejjer". Jojo. Sen kommer man ut med ett Warp snowboardset för 2495kr. Är det bara jag som känner att Burton har en ohälsosamt stor del av marknaden. De har marknadsfört sig så löjligt mycket hårdare än andra märken? (Jag läser NoLogo av Naomi Klein och det är skrämmande vad mycket som stämmer med Burton - jag säger bara "cool hunting".) Nej det blir att köpa bootsen någon annanstans. I Malmö är det ett fåtal modeller Burton eller Warp som man har att välja på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="radioleg, post: 581159, member: 40563"] Jag har redan gått igenom top12s sortiment och de har i stort sett bara Burton. Jag tog även en sväng förbi Stadium och hade ett snack med en kille som arbetade där. Tydligen tar även de i stort sett bara in Burton eftersom det är det som de känner sig mest trygga med att de lyckas sälja. Alla vill ju ha Burton, hela tiden. Streetlab säljer inga snowboardprylar överhuvudtaget och på Intersport har de gjort någon slags deal med Stadium att marknadsföra deras skidavdelning: "vi la ner våran för de var så förbannat bra ... de är riktigt bra på de där grejjerna där inne ... seriöst, gå dit. För de kan sina grejjer". Jojo. Sen kommer man ut med ett Warp snowboardset för 2495kr. Är det bara jag som känner att Burton har en ohälsosamt stor del av marknaden. De har marknadsfört sig så löjligt mycket hårdare än andra märken? (Jag läser NoLogo av Naomi Klein och det är skrämmande vad mycket som stämmer med Burton - jag säger bara "cool hunting".) Nej det blir att köpa bootsen någon annanstans. I Malmö är det ett fåtal modeller Burton eller Warp som man har att välja på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa boots i Malmö
Tillbaka
Topp