Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa bräda i Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Boggelito" data-source="post: 26411" data-attributes="member: 14102"><p>Hade också för mig att det skulle vara billigare att handla där än hemma den gångna säsongen men bedrog mig nog lite. I Chamonix är säsongare tyvärr inget ovanligt vilket visar sig i deras säsongarrabatter som är desamma som nästan inga alls. Handlade i Val dIsere istället, där värdesätter de dig som säsongare aningen mer. Så säsonga i Val istället!!</p><p>Priset gick väl att förhandla ner 10-15% men sen ingick gratis service hela säsongen vilket inte är fy skam.</p><p>Men köp annars hemma, där snackas det iallafall ett normalt språk!!</p><p>Om inte, kolla upp zero-g, de har ganska schyssta förra-årets priser.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Boggelito, post: 26411, member: 14102"] Hade också för mig att det skulle vara billigare att handla där än hemma den gångna säsongen men bedrog mig nog lite. I Chamonix är säsongare tyvärr inget ovanligt vilket visar sig i deras säsongarrabatter som är desamma som nästan inga alls. Handlade i Val dIsere istället, där värdesätter de dig som säsongare aningen mer. Så säsonga i Val istället!! Priset gick väl att förhandla ner 10-15% men sen ingick gratis service hela säsongen vilket inte är fy skam. Men köp annars hemma, där snackas det iallafall ett normalt språk!! Om inte, kolla upp zero-g, de har ganska schyssta förra-årets priser. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa bräda i Chamonix
Tillbaka
Topp