Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa bräda i St.Anton? Tips på bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hoegmo" data-source="post: 383391" data-attributes="member: 76527"><p>Tja!</p><p></p><p>Jag tänker tillbringa säsongen i St.Anton och måste köpa en ny bräda.</p><p>Hur är utbudet i St.Anton? Jag funderar på att köpa en bräda på plats, men jag kanske borde köpa en hemma istället?</p><p></p><p>Någon kanske kan tipsa mig om en bräda också? Jag är 187cm lång, väger ca 80kg, har storlek 46 i skor och åker mest offpist, men behöver nog en bräda som är någorlunda allround. Funderar på en Burton King 167, någon som har erfarenheter av den? </p><p></p><p>Tacksam för ett snabbt svar - åker den 27:e! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Mvh Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hoegmo, post: 383391, member: 76527"] Tja! Jag tänker tillbringa säsongen i St.Anton och måste köpa en ny bräda. Hur är utbudet i St.Anton? Jag funderar på att köpa en bräda på plats, men jag kanske borde köpa en hemma istället? Någon kanske kan tipsa mig om en bräda också? Jag är 187cm lång, väger ca 80kg, har storlek 46 i skor och åker mest offpist, men behöver nog en bräda som är någorlunda allround. Funderar på en Burton King 167, någon som har erfarenheter av den? Tacksam för ett snabbt svar - åker den 27:e! :) Mvh Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa bräda i St.Anton? Tips på bräda?
Tillbaka
Topp