Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa bräda i St.Anton? Tips på bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 385141" data-attributes="member: 55515"><p>Seriöst... Åker alla till st.anton iår?</p><p></p><p>Du ska ha en hård bräda, helt klart. Burton King är inte en bräda du kommer bli nöjd med. Snarare en cstm x eller något hårdare, om du måste ha burton:</p><p></p><p>Annars så slår jag ett slag för Unity. Alla deras brädor är bra. Har en Unity Pride 159 till salu om det är intressant (är studen så jag behöver inte 3 brädor nu,..=). Jag har 45.5 i skostorlek och den fungerar bra förutom i ren offpist med travärser...</p><p></p><p>Brädor är dyra i st.anton i början av säsongen, lättare att fynda skidor.</p><p></p><p>Jag skulle stannat i butiken i innsbruck och tagit ut en planka. helt klart. </p><p> </p><p></p><p>Vilken bräda du än väljer, se tlll att den är tilräckligt lång och styv. Antar att du letar efter en allrund bräda. En cstm X på kanske 165 cm (minst) är nog ett bra val.</p><p></p><p>Var inte rädd för längden (!) (!). Jag åkte på en 190 cm bräda i vintras och j*vlar vad skoj det var. </p><p></p><p></p><p>Så...</p><p></p><p>Styv, lång, bred. Sen är det upp till dig !</p><p></p><p>Om du inte tänker åka park, Burton supermodel eller malolo =`=?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 385141, member: 55515"] Seriöst... Åker alla till st.anton iår? Du ska ha en hård bräda, helt klart. Burton King är inte en bräda du kommer bli nöjd med. Snarare en cstm x eller något hårdare, om du måste ha burton: Annars så slår jag ett slag för Unity. Alla deras brädor är bra. Har en Unity Pride 159 till salu om det är intressant (är studen så jag behöver inte 3 brädor nu,..=). Jag har 45.5 i skostorlek och den fungerar bra förutom i ren offpist med travärser... Brädor är dyra i st.anton i början av säsongen, lättare att fynda skidor. Jag skulle stannat i butiken i innsbruck och tagit ut en planka. helt klart. Vilken bräda du än väljer, se tlll att den är tilräckligt lång och styv. Antar att du letar efter en allrund bräda. En cstm X på kanske 165 cm (minst) är nog ett bra val. Var inte rädd för längden (!) (!). Jag åkte på en 190 cm bräda i vintras och j*vlar vad skoj det var. Så... Styv, lång, bred. Sen är det upp till dig ! Om du inte tänker åka park, Burton supermodel eller malolo =`=? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa bräda i St.Anton? Tips på bräda?
Tillbaka
Topp