Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa bräda med fåfänga som hjälp?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kanzie" data-source="post: 418017" data-attributes="member: 82710"><p>Jao, det var väl en bra säljare helt enkelt =) Men efter att ha läst på lite känner jag mig verkligen supernöjd med bootsköpet. Jag har gått igenom fem par boots sedan jag började åka för några år sedan och inte varit nöjd alls med någon av de fem, som alla varit halvdana märken. Även om jag åker väldans lite varje säsong, så tycker jag det är desto viktigare att det är så roligt som möjligt. Jag vill alltså inte köpa utrustning som sänker upplevelsen under de få dagar när jag har råd och tid att ta mig iväg per år. Bootsen är en sådan sak har jag lärt mig... är de slappa och osköna så påverkar det hela upplevelsen väldigt mycket. Så med ett par Ion i hallen känns det som att jag inte längre kommer kunna skylla på bootsen när det inte sitter =)</p><p></p><p>Prisklassen på bräda är svårt att svara på, har inte funderat så mycket på ett speciellt tak men runt 2500:- känner jag att det får kosta. Kommer jag undan billigare är det bra, kostar det lite mer men med en god anledning så är det ok. </p><p></p><p>Bindningar är det jag hoppades kunna spara in en slant på men efter att ha tittat runt lite ser jag att de kan dra iväg en del i pris också. Burtons bindningar som har en tydlig och bra capstrap har jag nästan helt ställt in mig på redan, men utöver det så vet inte riktigt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kanzie, post: 418017, member: 82710"] Jao, det var väl en bra säljare helt enkelt =) Men efter att ha läst på lite känner jag mig verkligen supernöjd med bootsköpet. Jag har gått igenom fem par boots sedan jag började åka för några år sedan och inte varit nöjd alls med någon av de fem, som alla varit halvdana märken. Även om jag åker väldans lite varje säsong, så tycker jag det är desto viktigare att det är så roligt som möjligt. Jag vill alltså inte köpa utrustning som sänker upplevelsen under de få dagar när jag har råd och tid att ta mig iväg per år. Bootsen är en sådan sak har jag lärt mig... är de slappa och osköna så påverkar det hela upplevelsen väldigt mycket. Så med ett par Ion i hallen känns det som att jag inte längre kommer kunna skylla på bootsen när det inte sitter =) Prisklassen på bräda är svårt att svara på, har inte funderat så mycket på ett speciellt tak men runt 2500:- känner jag att det får kosta. Kommer jag undan billigare är det bra, kostar det lite mer men med en god anledning så är det ok. Bindningar är det jag hoppades kunna spara in en slant på men efter att ha tittat runt lite ser jag att de kan dra iväg en del i pris också. Burtons bindningar som har en tydlig och bra capstrap har jag nästan helt ställt in mig på redan, men utöver det så vet inte riktigt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa bräda med fåfänga som hjälp?
Tillbaka
Topp