Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa bräda - önskar råd - Ride control
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="adolvsson" data-source="post: 221631" data-attributes="member: 68214"><p>Är detta rätt bräda för mig?</p><p></p><p>- - - Vem är jag - - - </p><p>Man</p><p>* 179 cm</p><p>* 75 kg</p><p>* strl 42/43</p><p>* åker helst i pisten</p><p>* åker 1 till 2 veckor per år</p><p>* har åkt några veckor så inte helt nybörjare i alla fall</p><p></p><p> - - - Brädan - - -</p><p>Ride control 05/06</p><p>* 150 cm</p><p>* Ride bindning</p><p>* 2 000.- (ny på Stadium)</p><p></p><p>Mycket tacksam för svar!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="adolvsson, post: 221631, member: 68214"] Är detta rätt bräda för mig? - - - Vem är jag - - - Man * 179 cm * 75 kg * strl 42/43 * åker helst i pisten * åker 1 till 2 veckor per år * har åkt några veckor så inte helt nybörjare i alla fall - - - Brädan - - - Ride control 05/06 * 150 cm * Ride bindning * 2 000.- (ny på Stadium) Mycket tacksam för svar!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Köpa bräda - önskar råd - Ride control
Tillbaka
Topp