Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
köpa Digitalkamera?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Smurfen" data-source="post: 16739" data-attributes="member: 15094"><p>Det jag kan säga är att så länge det handlar om de kompakta varianterna(vilket det lär göra om de är 900 spänn) så är det upplösningen som är skillnaden. Jag har kört med en Ixus 300(iofs inte en billig...) som kompliment till systemkamerorna nu under våren. Problemet är som med alla kompaktkameror att det har för långsamma slutartider. Med andra ord kan man bara få skarpa bilder rakt framifrån vilket man inte alltid är intresserad av.</p><p></p><p>Det är inget problem med dyrgripar i backen så länge man använder sig av en ryggsäck.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Smurfen, post: 16739, member: 15094"] Det jag kan säga är att så länge det handlar om de kompakta varianterna(vilket det lär göra om de är 900 spänn) så är det upplösningen som är skillnaden. Jag har kört med en Ixus 300(iofs inte en billig...) som kompliment till systemkamerorna nu under våren. Problemet är som med alla kompaktkameror att det har för långsamma slutartider. Med andra ord kan man bara få skarpa bilder rakt framifrån vilket man inte alltid är intresserad av. Det är inget problem med dyrgripar i backen så länge man använder sig av en ryggsäck. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
köpa Digitalkamera?
Tillbaka
Topp