Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Köpa en ny longboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChiliKrydda" data-source="post: 961829" data-attributes="member: 134280"><p>Tjenare!</p><p>Tänkte köpa mig en riktigt bra longboard nu när min gammla börjar bli dålig och sommar har börjat!</p><p>Jag ska köpa en longboard som är bra för att trixa med och åka freeride.</p><p>Jag ska lära mig slida med den.</p><p>Jag väder 63 kg och är 180 lång.</p><p>Dom brädorna jag har kollat på:</p><p>Tan tien 2012 </p><p>Apex 37</p><p>Apex 40</p><p></p><p>Apex 40 är lite dyrare än dom andra,Men bara ca 300 kr.</p><p>Vilka hjul ska ja ha då?</p><p>Har tänkt lite på 70 mm 83a för sliding och tricks?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChiliKrydda, post: 961829, member: 134280"] Tjenare! Tänkte köpa mig en riktigt bra longboard nu när min gammla börjar bli dålig och sommar har börjat! Jag ska köpa en longboard som är bra för att trixa med och åka freeride. Jag ska lära mig slida med den. Jag väder 63 kg och är 180 lång. Dom brädorna jag har kollat på: Tan tien 2012 Apex 37 Apex 40 Apex 40 är lite dyrare än dom andra,Men bara ca 300 kr. Vilka hjul ska ja ha då? Har tänkt lite på 70 mm 83a för sliding och tricks? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Köpa en ny longboard!
Tillbaka
Topp