Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa enkla skidor eller hyra?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JW79" data-source="post: 1289322" data-attributes="member: 183077"><p>Är du bara ute ute efter att komma billigt undan är begagnade att rekommendera. </p><p></p><p>Jag själv hyrde första gången vi tog upp skidåkningen igen när barnen var små. På uthyrningen när det är sportlovet så kan jag berätta att det är kaos, och brotta på pjäxor på barn och prova till sig själv samtidigt. Det är prövning för tålamodet, varmt som f-n också. </p><p>Till nästa gång hade jag köpt ny utrustning till samtliga familjemedlemmar utan mig själv. Mest för att jag inte hittat något som jag ville ha.</p><p></p><p>Barn skidor och pjäxor säljs hur lätt som helst på blocket eller Facebook. Man får lätt halva nypriset efter två säsonger.</p><p></p><p>Jag hade köpt nya grejer mest för att jag är bekväm, till er vuxna börja med pjäxor. Köp gärna pjäxorna på skidorten så de kan hjälpa till med passformen, för de kan behövas justeras flera gånger innan det blir bra. Det ingår i köpet vanligt vis.</p><p></p><p>Tror inte på att köpa billigaste nybörjarskidan till er vuxna heller, bättre att hyra lite bättre skidor. Har man åkt på ett par bra skidor vet man ju vad man är ute efter när det är dags för köp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JW79, post: 1289322, member: 183077"] Är du bara ute ute efter att komma billigt undan är begagnade att rekommendera. Jag själv hyrde första gången vi tog upp skidåkningen igen när barnen var små. På uthyrningen när det är sportlovet så kan jag berätta att det är kaos, och brotta på pjäxor på barn och prova till sig själv samtidigt. Det är prövning för tålamodet, varmt som f-n också. Till nästa gång hade jag köpt ny utrustning till samtliga familjemedlemmar utan mig själv. Mest för att jag inte hittat något som jag ville ha. Barn skidor och pjäxor säljs hur lätt som helst på blocket eller Facebook. Man får lätt halva nypriset efter två säsonger. Jag hade köpt nya grejer mest för att jag är bekväm, till er vuxna börja med pjäxor. Köp gärna pjäxorna på skidorten så de kan hjälpa till med passformen, för de kan behövas justeras flera gånger innan det blir bra. Det ingår i köpet vanligt vis. Tror inte på att köpa billigaste nybörjarskidan till er vuxna heller, bättre att hyra lite bättre skidor. Har man åkt på ett par bra skidor vet man ju vad man är ute efter när det är dags för köp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa enkla skidor eller hyra?
Tillbaka
Topp