Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa enkla skidor eller hyra?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emmis" data-source="post: 1289328" data-attributes="member: 176039"><p>1. ja utan vidare beganat till alla de delar du hittar. Barnskidor finns i kvanitet o med varierande kvalitet. Men de flesta har ju samma problem- kidsen växer ur dem. Åtgången på tex facebook loppisar är hög så fundera lite å hugg direkt. du får dem garanterat sålt vidare. Det samma gäller er vuxna, titta efter begangnade skidor, även här på freeride finns ett utbud. Ni vuxna får mer för pengarna, låter ju inte som lite repiga belag o 5 år gammal modell skulle vara ett problem för er? För er vuxna skulle jag kanske satsa på nya pjäxor som passar. KÖP NYA HJÄLMAR</p><p>3. beror på skidorna. köp nått allmountain 80-95 i bredd. de kan var ai samma längd som dig?</p><p>4. kanske inget jag nappat men ta 163 isf.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emmis, post: 1289328, member: 176039"] 1. ja utan vidare beganat till alla de delar du hittar. Barnskidor finns i kvanitet o med varierande kvalitet. Men de flesta har ju samma problem- kidsen växer ur dem. Åtgången på tex facebook loppisar är hög så fundera lite å hugg direkt. du får dem garanterat sålt vidare. Det samma gäller er vuxna, titta efter begangnade skidor, även här på freeride finns ett utbud. Ni vuxna får mer för pengarna, låter ju inte som lite repiga belag o 5 år gammal modell skulle vara ett problem för er? För er vuxna skulle jag kanske satsa på nya pjäxor som passar. KÖP NYA HJÄLMAR 3. beror på skidorna. köp nått allmountain 80-95 i bredd. de kan var ai samma längd som dig? 4. kanske inget jag nappat men ta 163 isf. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa enkla skidor eller hyra?
Tillbaka
Topp