Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa enkla skidor eller hyra?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1290410" data-attributes="member: 144594"><p>Jag har inte åkt någon av dem, Eric. Men allt jag läser tyder på att QST92 har en extremt stor "sweet spot" dvs passar en stor mängd åkare i olika kategorier. Väldigt få verkar ha något negativt att säga om den, i värsta fall "bra på allt men inte bäst på något" typ. Lite av allmountain-skidornas Volvo XC60 (sorry PC, internt skämt...) Vilket dels kan göra den lämplig för den som ska köpa en skida man aldrig testat själv, dels gör den till en skida att "utvecklas" på.</p><p></p><p>Hustle är nyare och mer oprövad med en lättare konstruktion delvis anpassad för den som "vandrar upp" i backen för egen maskin. Detta sagt så är ditt erbjudna pris på Hustle mycket bra och jag gissar att den också skulle passa dig väl. Läs mer om den här</p><p>[URL unfurl="true"]https://www.skiessentials.com/2023-ski-test/skis/2023-blizzard-hustle-9/[/URL]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1290410, member: 144594"] Jag har inte åkt någon av dem, Eric. Men allt jag läser tyder på att QST92 har en extremt stor "sweet spot" dvs passar en stor mängd åkare i olika kategorier. Väldigt få verkar ha något negativt att säga om den, i värsta fall "bra på allt men inte bäst på något" typ. Lite av allmountain-skidornas Volvo XC60 (sorry PC, internt skämt...) Vilket dels kan göra den lämplig för den som ska köpa en skida man aldrig testat själv, dels gör den till en skida att "utvecklas" på. Hustle är nyare och mer oprövad med en lättare konstruktion delvis anpassad för den som "vandrar upp" i backen för egen maskin. Detta sagt så är ditt erbjudna pris på Hustle mycket bra och jag gissar att den också skulle passa dig väl. Läs mer om den här [URL unfurl="true"]https://www.skiessentials.com/2023-ski-test/skis/2023-blizzard-hustle-9/[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Köpa enkla skidor eller hyra?
Tillbaka
Topp