Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Köpa för små pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1089508" data-attributes="member: 83225"><p>Om jag inte missminner mig nu så bryter Salomon skalstorlekarna på heltalen. Så en 30,5 är alltså 30 cm och en 31.5 är alltså 31cm, sen är skillnaden mellan hel- och halvstorlek i innerskon. Jag själv har tidigare haft 28.5 men köpte nu senast 28or av just den anledningen. Som resultat av det klämde också pjäxorna rätt rejält till en början men efter några åkdagar börjar de kännas ganska bra. Jag kommer ändå behöva trycka skalet lite men inte så mycket som jag trodde först. </p><p></p><p>När det gäller just hälgrepp så kan ju det gå att ordna ändå. Allt hänger alltså inte på storleken där. Så skaffa inte ett för kort skal för att lösa ett problem som kanske inte ens hjälps av det men som i stället skapar andra problem som inte går att modda.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1089508, member: 83225"] Om jag inte missminner mig nu så bryter Salomon skalstorlekarna på heltalen. Så en 30,5 är alltså 30 cm och en 31.5 är alltså 31cm, sen är skillnaden mellan hel- och halvstorlek i innerskon. Jag själv har tidigare haft 28.5 men köpte nu senast 28or av just den anledningen. Som resultat av det klämde också pjäxorna rätt rejält till en början men efter några åkdagar börjar de kännas ganska bra. Jag kommer ändå behöva trycka skalet lite men inte så mycket som jag trodde först. När det gäller just hälgrepp så kan ju det gå att ordna ändå. Allt hänger alltså inte på storleken där. Så skaffa inte ett för kort skal för att lösa ett problem som kanske inte ens hjälps av det men som i stället skapar andra problem som inte går att modda. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Köpa för små pjäxor
Tillbaka
Topp