Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
köpa in nya box modeller
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 117581" data-source="post: 868193"><p>tja jag igen,</p><p></p><p>nu ska skidbacken jag jobbar på köpa in boxar/box </p><p>det står mellan banana, rainbow eller annan rolig med många features eller olika sätta att använda dem.</p><p></p><p>gärna tips syn punkter annat.</p><p></p><p>banana ska vara kicker to box to fat ass landing , finns så det blir som ett dubbel/platå hopp.</p><p></p><p>rainbowen ställs på på liknande ställe kommer finnas ett korsande hopp så man kan bonka / köra transitions på den</p><p></p><p>, tips syn punkter?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 117581, post: 868193"] tja jag igen, nu ska skidbacken jag jobbar på köpa in boxar/box det står mellan banana, rainbow eller annan rolig med många features eller olika sätta att använda dem. gärna tips syn punkter annat. banana ska vara kicker to box to fat ass landing , finns så det blir som ett dubbel/platå hopp. rainbowen ställs på på liknande ställe kommer finnas ett korsande hopp så man kan bonka / köra transitions på den , tips syn punkter? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
köpa in nya box modeller
Tillbaka
Topp