Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Köpa käk i Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 14504" data-attributes="member: 13863"><p>Varför inte ta och åka till Blindvallen i stället. Här serveras rykande havregrynsgröt i sann Gundeanda. På krogen är matpriserna vaierande och håller normala stortstadsnivå. På McDonalds blir dock inte prislistan någon överraskning!</p><p></p><p>Livsmedelsbutikerna på fjället håller en generellt högre prisnivå än vad som är normalt, 10 - 20 % extra påslag är inte ovanligt. Dvs. ungefär vad du får betala på en mack. Mitt förslag är därför att du åker ner till Sälens By för att storhandla på Konsum eller ICA som håller mer normala priser. Havregryn som heter "havregryn" är lätt att hitta.</p><p></p><p>Vill du festa till lite extra någon dag föreslår jag att du riktar in dig på den lilla restaurangen i källaren på 303an. Här får du en stor tallrik Tortillas för endast 68 kronor.</p><p></p><p>That´s all kids! / MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 14504, member: 13863"] Varför inte ta och åka till Blindvallen i stället. Här serveras rykande havregrynsgröt i sann Gundeanda. På krogen är matpriserna vaierande och håller normala stortstadsnivå. På McDonalds blir dock inte prislistan någon överraskning! Livsmedelsbutikerna på fjället håller en generellt högre prisnivå än vad som är normalt, 10 - 20 % extra påslag är inte ovanligt. Dvs. ungefär vad du får betala på en mack. Mitt förslag är därför att du åker ner till Sälens By för att storhandla på Konsum eller ICA som håller mer normala priser. Havregryn som heter "havregryn" är lätt att hitta. Vill du festa till lite extra någon dag föreslår jag att du riktar in dig på den lilla restaurangen i källaren på 303an. Här får du en stor tallrik Tortillas för endast 68 kronor. That´s all kids! / MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Köpa käk i Chamonix
Tillbaka
Topp