Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Köpa kamera!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NvvK" data-source="post: 955752" data-attributes="member: 124541"><p>Hej freeriders! Jag är en foto/film och skidintresserad grabb som har tänkt att köpa ny filmkamera!</p><p></p><p>Jag ska filma lite nu runt året, olika actionsporter och annat står i fokus.I vinter ska jag filma på en del skidfilmer. Jag äger för tillfället en Gopro så alla dessa funktioner är fyllda, nu behöver jag bara en filmkamera som jag kan filma generellt med, bra kvalitet på både ljud och bild är viktigt då jag både ska intervjua och filma skidhopp och sådant! Den behöver alltså vara hyfsat tålig (Inte prioriterat)!</p><p></p><p>Några förslag? Budgeten ligger nog mellan 1000-3000kr så det bästa möjliga där emellan!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NvvK, post: 955752, member: 124541"] Hej freeriders! Jag är en foto/film och skidintresserad grabb som har tänkt att köpa ny filmkamera! Jag ska filma lite nu runt året, olika actionsporter och annat står i fokus.I vinter ska jag filma på en del skidfilmer. Jag äger för tillfället en Gopro så alla dessa funktioner är fyllda, nu behöver jag bara en filmkamera som jag kan filma generellt med, bra kvalitet på både ljud och bild är viktigt då jag både ska intervjua och filma skidhopp och sådant! Den behöver alltså vara hyfsat tålig (Inte prioriterat)! Några förslag? Budgeten ligger nog mellan 1000-3000kr så det bästa möjliga där emellan! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Köpa kamera!
Tillbaka
Topp